stephaniesliv

Psykbryt

Kategori: Allmänt

Alltså jag orkar inte!!!!!! Tänkte ta direktbussen som går från Kista till Norrtälje för jag vinner typ en halvtimme på det. Men nää först kommer inte tunnelbanan vid Fridhemsplan så de är bara att skippa den idén eftersom den direktbussen från kista bara går 1 gång i timmen om ens det. Så då åker jag blåa linjen in till t-centralen istället men går upp i fel uppgång så jag måste ta en promenad längst Vasagatan för att komma in på centralstationen och SEN ner till tunnelbanan igen för att ta röda till tekniska. Ingen buss kommer vid tekniska och nu sitter jag på busshelvetesfan och det är kö. Bara 1 timme hem nu ungefär. Känner för att ge upp alltså. Jag vill inte ha det såhär!!!!! Massa byten, alltid något som strular men det värsta är nog att det är så sjukt mycket människor som inte har iq nog att åka kommunaltrafik. HUR SVÅRT KAN DET VARA?????!!!!!!!!!!!!

Jävlar vad jag vill boxa en stor fet säck just nu. INTE ok humör just nu. Ahh!!!!! Det tar typ lika lång tid att åka till dalarna som det gör för mig att komma hem ibland. Fuck my life deluxe alltså. 

Måste hitta något närmre stan alltså. Jag letar överallt. Snart säljer jag mig själv och köper en lägenhet alltså... Hahaha! Nä men TYP!! Snälla om någon har tips på vad som helst närmare stan tas det tacksamt emot (utan att jag behöver sälja mig själv helst). 

/Stockholm i mitt hjärta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: