stephaniesliv

Morning therapy session

Kategori: Allmänt

Godmorgon! 

Gårdagens träning gick så j*vla bra så jag vart typ chockad!! Haha :'). Tror att min kropp gillar att den blir lättare och starkare. Kunde springa på en bra pace för en gångs skull inne på gymmet. Har kämpat med löpningen och det har stått rätt stilla nu ett bra tag till ungefär förra veckan. Nu känns det som att jag bara flyger fram som en liten fjäder! Åtminstonde igår. Vart en rejäl klapp på axeln. Sen gick jag över till att döda mina armar. Härlig känsla när svetten rinner så man knappt ser något!

Imorse fortsatte resan på gymmet då jag körde typ en liten wod på 6 varv. 

10 upphopp på stepbräda (eller vad de nu heter)
Knäböjsgång 6 kg till mitten av salen
5x10 situps
Knäböjsgång 6 kg tillbaka  
2x10 situps

x6 varv

Det märktes att jag körde på tom mage för det tar ett tag för mig att komma igång på tomgång. Dock när jag väl kommer igång är det det svårt att sluta! Synd att det alltid är sån tidsbrist på morgonen för mig. Hade varit annorlunda om jag inte hade 1 timme och 45 fucking minuter till jobbet!!!!! Haha.. Bitter_tjej89

Mitt lilla tempel



Kommentarer


Kommentera inlägget här: