stephaniesliv

Mat för livet mässan 2013

Kategori: Allmänt

God eftermiddag! 

Har klockat ut från denna arbetsvecka och är påväg hem mot lilla Norrtälje (norrlad). 

Eftermiddagen har spenderata på mat för livet mässan på Kistamässan. Det är en matmässa där man kan smaka på allt möjligt gott från olika matproducenter som har gluten-, laktos, mjölk och sojafritt sortiment. Jag tål allt av det ovannämda men eftersom SCUF (organisationen jag är anställd av) ställde ut hälsade jag och min kollega på för att ta del av spektaklet.

Det fanns mycket sötsaker men jag höll mig ;). Dock är ju just glutenfritt en stor sak för även brödtillverkning utan gluten och där smakades det en del! Men det är så små smakbitar, plus att jag inte förbjuder mig själv från kolhydrater. Blev kanske två skivor bröd totalt. Bra mellis om inte annat :) Hittade en grym produkt som jag ska skriva om i ett annat inlägg. De hade ett erbjudande jag inte kunde motstå och nu ska det lagas mat i helgen! 

Åh, är lycklig över att det är helg nu alltså. Imorgon blir det att sova, träna och posta paket som står som prio.
Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda. Älskar att inte ha för mycket inplanerat så man faktiskt känner någon slags frihet under ledigheten. 




Inget att göra med inlägget, men det va typ de bilderna jag hade att bjuda på.

/vem åker från idol ikväll?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: