stephaniesliv

Lunch

Kategori: Allmänt

Shit vilken stressig dag! Hårbehandlingen tog väääldigt lång tid 4,5 timmar..! Skulle fixa lite på kontoret men det blev så stressigt så jag har i te ätit något förns nu och det är två lussekatter jag glupskar i mig! Inte ens så gott egentligen? Man märker att sånt här är så smaklöst och att jag egentligen saknar det mjöliga, fluffiga typ. Nää är besviken.. Hahaha :( faail! Men chips är väl aldrig fel? Hoppas inte iaf annars är jag nöjd för då har jag lyckats avvänja mina smaklökar från allt äckelpäckel! ;) men eftersom jag gillar mer salt än sött så är det tveksamt.. Ändå, att inte ta något sötsug är fantastikt!



Jag innan hårbehandlingen. Lagom ostressad och var så inställd på att jag skulle äta en god pasta till lunch.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: