stephaniesliv

Let's go!

Kategori: Allmänt

Hejsvejs! 

Skrev världens inlägg där jag beklagade mig på allt från exflickvänner till mitt dåliga samvete. Inlägget raderades när jag publicerade det och det kanske var cyberspace sätt att tala om för mig att det kanske skulle hållas för mig själv.. Haha! Men ahh, det är mycket tankar nu som jag försöker sortera.. 

Mår lite illa just nu samtidigt som jag försöker tagga till för ett pass på friskis. Jag ska nog bara inte dricka kaffe..! Kan bli helt fucked up av kaffe ibland och idag är en sån dag. Inte nog med att min mage blir skum men jag har svårt att sova även fast jag druckit det vid 14:00.. Wieeerd. Ska bli skönt att träna iaf. Känns som att jag mesar med det men igår kände jag mig nästan sjuk igen. Hade så djävulskt ont i huvudet av att allt socker från i helgen gicl ur kroppen=fet abstinens och huvudvärk. Har kommit fram till att jag hatar socker! Haha. Uusch, jag mådde så sjukt dåligt under hela helgen när jag åt obegränsat med skitsaker. Mår illa bara jag tänker på det. Who needs sugar anyway? 

/tagga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: