stephaniesliv

Kämpa!

Kategori: Allmänt

Hej!

Ville skriva god morgon men insåg att klockan redan är kvart i två.. Ojojoj! Varför kan inte måndagar gå lika fort för? Hehe

Tränade imorse. Cyklade en mil och sprang 2,5 km. Sen hade jag en sån där dag då jag inte kunde bestämma mig för vilka muskelgrupper jag ville fokusera på, så det blev en mix av allt möjligt. Inte lika intensivt men det kändes bra ändå. Jag va på gymmet i nästan två timmar. 

Kom hem och gjorde iordning lite lunch och kollat på ett avsnitt av The walking dead. Sen började jag må sjukt illa för ett litet tag sen och jag tänkte bara "ååh nej snälla inte nu igen!!". Men jag drack mycket vatten och bänkade mig i soffan och försöktw tänka på allt annat än att jag mådde illa. Funkade nog väldigt bra och jag kan ha knäckt koden med mitt illamående, det känns iaf spontant att det kan vara vätskebrist som jag upplever. Ska iaf börja dricka mycket mer vatten om dagarna för jag vet att jag inte får i mig det jag behöver. Dumt nog tycker jag inte om att dricka vatten i överflöd. Men det jag tycker är överflöd är det en normal människa behöver få i sig på en dag! Skärpning helt enkelt!

Ahh måste bara skriva av mig detta också. Igår åt älsklingen donken framför våra TV-serier som vi tittar på varje fredag=fredagsmys ofc!! Men det va jobbigt att se på denna gång. Själv satt jag där med min lilla pajbit liksom. Det är något fel på mig men jag älskar lukten av mcdonaldsmat! Det vattnas liksom i munnen deluxe.. Igår kväll var det väldigt svårt att hålla igen, men jag klarade det. "Men en strips kan du smaka". Nej, inte ens en fjuttig liten strips är inte ok! Jag ska inte fuska, så är det bara. Nu är det bara en vecka kvar av min vita månad och jag kommer klara det! Så sjukt stolt :'). Kanske låter töntigt men det är stort för mig. Jag har fått mostå många frestelser och att bara ändra livsstil sådär är inte lätt. Speciellt när det är alla dehär småsakerna man gör på repeat annars som man helt plötsligt inte ska göra längre. Bara att kämpa på! Just do it!

1 sån här filé innehåller 50 kcal. Helt sjukt bra! 

Status just nu.. Haha. Jaaahopp om man kanske skulle ta sig en dusch och bli lite fräsch. Middag och umgänge med Ms föräldrar och syster väntar! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: