stephaniesliv

"I want this shit forever"

Kategori: Allmänt

Yo! 

Alltså älskar den här låten: Forever - Drake. Så jävla bra!! "Understand that nothing was done for me". Precis så. Du måste JOBBA för att få det du vill ha! Och jag är verkligen inget undantag. Jag kämpar så för det jag vill just nu. 

Räknade på hur många aktiviteter det blev förra veckan. 8 st. Kanske låter maniskt, men jag vet att det är det som krävs av mig för att nå mitt mål. Det kanske låter idiotiskt, överdrivet, fucking crazy men jag gråter inte. Jag mår b r a! Länge sen jag mådde bättre. Man kan inte älska andra om man inte älskar sig själv - och jag har äntligen börjat älska mig själv igen. Börjat finna tillbaka till min gnista, kämparglöd och livsglädje. Sakta men säkert försvinner dessa jävla tröstkilon jag lagt på mig. Varje kilo lättare är ett steg mot mitt mål. Jag tror att jag ska ha kommit halvvägs denna vecka om jag fortsatt gå ner i samma takt som tidigare. Jag mår bra, jag är fokuserad och gör något jag verkligen älskar! 

Utmaningar denna vecka har varit att jag varit så djävulskt sugen! Såg nu att min lingonvecka är på g och det förklarar en del. Jag har tyckt att det är en mindre plåga att titta på film i helgen eftersom filmkväll=gottegrisen i mig träder fram! Skulle laddat upp med massa god frukt så jag hade NÅNTING! Lär mig av mina misstag ;)

Annars så har ju iaf träningen gått bra. Varit lite tungt emellanåt och känt mig aningen övertränad. Ska bara komma över tröskeln och försöker återhämta mig bra emellan passen. Ska nog bli bra med en hel helga vila nu! Jobbar ju, så har inget annat val liksom. 

Någon av mina läsare som är igång med träningen? Hur går det för er? Älskar att prata hälsa och träning, det är typ gemenskap för mig eftersom jag idrottade mycket som yngre. Den gemenskapen man hade med simgänget och konståkningsgänget va helt fantastiskt! Hoppas att mina framtida barn är aktiva i nånting på fritiden för man växer så mycket som människa och får sån gemenskap som är svår att hitta i skolan. 

Nu ska jag bara komma hem nångång om den här jävla bilkön vill lossna! 

En väldigt inaktuell bild på mig själv. Det här var för kanske 2 månader sen och jag va så sjuuukt ur form! Kommer ihåg vad ledsen och arg jag va på mig själv att jag va så jävla kass.. Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: