stephaniesliv

Gäääääääsp!

Kategori: Allmänt

Wow, godmorgon!

Äntligen fredag men för mig kan det lika gärna fortfarande vara onsdag eftersom jag ska jobba i helgen. Kuuuuul, not. Är faktiskt inte alls taggad (hehe, konstigt?) nä men jag brukar ju ändå bita ihop och gilla läget, men just nu ogillar jag läget skarpt. Dels för att jag är så himla trött och vill bara sova. Hela veckan har jag känt att allt går lite på halvfart, ändå får jag mycket gjort på jobbet. Men den där känslan av att jaha är det där ett förkylningssymptom eller inte? Ahh, blir tokig! 

Hade ställt klockan för att träna imorse men när klockan ringde tänkte jag bara "glöm!!". Motivationen är inte på topp efter vad som hände i måndags heller. Känns som att det var efter det som min kropp strejkat. Men jag tränade 2 ggr igår och det gick bra. Men imorse gick det inte. Mest för min kassa och lata inställning, men jag behöver vila inför den här jävla helgen och allt jobb :( fan alltså. Det innebär dessutom att träningsveckan är över och det känns inge kul. Jag älskar att träna på helger för då har jag sån energi eftersom jag får sova ordentligt. 

Idag och fram till söndag får jag äta vad jag vill och det känns ju lite roligare. Kanske kickar det igång motivationen lite. Ska unna mig lite smått ikväll hade jag tänkt :) inte överdrivet utan lite smått sådär. Men om jag ska vara helt ärlig är jag inte sådär jättesugen.. Hahaha, fail! Kanske lite naturgodis och en sån där 45 grams chipspåse, sen är jag nog nöjd om jag får dippa lite morötter. Knäppt! Men i helgen ser jag fram emot kakor och sånt som kommer finnas på mötet. Jaja, vi får väl se :)

Nog tjatat om det. Nu på morgonen ska jag fixa håret i Bromma. Ha det gott sålänge och ha en fin friiiday! 

/Har hört att vintern kommer nästa vecka

Kommentarer


Kommentera inlägget här: