stephaniesliv

Black?

Kategori: Allmänt

Hej! 

Sitter och slösurfar lite på jobbet..hehe. Det är nog mitt trick tror jag. Att bryta av med något helt annat då och då. Hittar mer lust att faktiskt göra saker då så att det inte blir att man bara gör en och samma sak tills man spyr på det. Jag har arbetsmoral så att det räcker och blir över ändå ;) 

Nu googlar jag på hår... Jag skulle såååå väldigt gärna vilja göra något med håret. Men ändå inte. Är lite sugen på att köra helt svart. Glansigt, svart hår.. Fast ändå är jag så sjukt nöjd med min ombre som sitter kvar sen i somras. SÅ SVÅRT! Har alltid ångest över mitt hår känns det som. Men det hör väl till ;) Hjälp!?

Man blir ju liten sugen. Men Rihanna är ju snygg i allt. I'd do her even if she was bald liksom.... :)




Min hårfärg just nu...