stephaniesliv

Besviken

Kategori: Allmänt

Godmorgon bloggen!

Igår kväll var en mindre skön kväll. Hade kört en timmes kondition på gymmet och det hade gått fint! Men sen efter ett tag när jag hade kommit hem så mår jag så sjukt illa. Jag kände mig rent ut sagt full som en kastrull och att dricka vatten fungerade inte. Jag kräktes och det va inte speciellt mysigt. Mår direkt mycket bättre när jag får upp det som ligger och bubblar men efter en stund så händer samma sak. Fast då när jag precis har somnar och vänder på mig till sidan. Flyger upp ur sängen och ja.. Resten förstår ni kanske. Jag hann iaf till toaletten, thank god!

Alltså jag är så jävla arg och ledsen! Men kanske mest av allt besviken på min jävla kropp som är så klen ibland!! Vad fan händer liksom? Som
Tur är ska jag till doktorn igen på måndag för att fortsätta utredningen med varför det blir såhär ibland. Har klarat mig i över en månad från det här vilket jag är tacksam över. Men det här får mig bara att tappa så mycket motivation eftersom jag känner mig så hjälplös på något sätt :(

Nåväl, har bestämt mig för att det blir en vilodag idag. Efter det här så skriker kroppen efter återhämtning. Känner det i mina muskler och hela kroppen att den blev helt seg nu. Det är ju det också, att kroppen spyr upp så mycket tar väldigt mycket nödvändig energi från den. Man blir nollstäld och träningen blir ju förgäves på något sätt.. Usch! 

Får fortsätta kämpa. Men idag är inte en bra dag att gå på konferens. Konferens=fika hela dagen=frestelser deluxe..! Bara några dagar kvar att hålla igen! Jag vill ju lyckas!





Idag har jag iaf på mig ett par jeans jag inte kunnat ha på typ 1 år. Yey!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: