stephaniesliv

Work it out!

Kategori: Allmänt

Inne i en grym träningsperiod just nu. Slängde på 5 kg till på skivstången imorse och tänkte "det får gå som det går". Kände typ ingen skillnad? Man ba tack! :D älskar att min kropp bara utvecklas åt rätt håll nu. Det är fina grejer! :') Blir så himla nöjd men framför allt peppad. Visst, det kommer att komma dagar så det känns mindre bra men det är då man har såna här dagar att blicka tillbaka till. 



Är på bättre humör idag. Som det kanske märks.. Jag hade en extremt dålig dag igår med allt för många tankar. Visst, en del är fortfarande en ovetskap om framtiden. Men man får försöka leva i nuet och försöka ta sig dit man vill! 

Nu är jag påväg till sollentuna för att fylla på min twinrix-vacination. Jippie! Haha. Mycket sprutor på senaste, tur att jag är mer facinerad än rädd! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: