stephaniesliv

True true true

Kategori: Allmänt


Hej!

Alltså det tar fan aldrig slut med allt som måste göras. Ibland kommer den där känslan av att jag ska drunkna. Men jag tänker inte låta mig själv må sådär. Jag mådde extremt dåligt i våras pga stress och har lovat mig själv att det inte får gå så långt. Innebär det ett "halvtaskigt" jobb, ja so be it.  Jag vet att det duger ändå. Det kan inte förväntas att man ska prestera som något slags övermänskligt om inte resurserna finns. Tid är resursen som det oftast finns minst utav. Igår kom jag hem rätt sent för att jag satt och stressade upp mig över så mycket som skulle bli klart. Tänker inte låta det bli så idag med så jag tränade på morgonen så att jag kom in lite senare och gick vid 16 (som egentligen inte är så tidigt..). Behöver den här tiden innan helgen. Annars drunknar jag. 

Vi får se hur allt blir nu. Det är bara att bita ihop. Men jag känner mig väldigt svag på jobbet just nu. Det är otroligt tungt, det är mycket att ansvara för och jag orkar bara inte! Självklart tar jag ansvar men rädslan att må dåligt av stressen tar över allt för mycket. Det är inget jag kan stänga av och det blir något slags flyktbeteende. Hursom är det semester om lite mer än en vecka så det ska nog gå bra. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: