stephaniesliv

#letsdothis

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Allt braaaa? Själv mår jag toppen! Bloggningen har inte varit så effektiv men men. Ska kanske återberätta lite vad som hänt sedan lördags. Söndag blev en så rätt slapp dag den med.. Haha. Lagade lite matlådor och tittade på Dexter (ÄLSKAR Dexter!!) och sedan skulle jag och sambon fota solnedgången men soljäveln hann gå ner så vi hann inte.. Haha epic fail :D. Blev avsläppt på friskis istället för att testa min lycka där. Alltså jag höll på att dö lite av lycka efter spinningpasset. Helvete vad nöjd jag var. Har mesat med att köra på friskispass (håller mig till mina egna som jag skriver själv) efter incidenten när jag började träna. Den när jag kom till ett pass och kände mig så ful, tjock och äcklig som inte orkade med uppvärmningen ens en gång. Jag var så ur form så jag skämdes över mig själv så hårt! Det var en hemsk känsla. Jag bröt det passet rätt snabbt och tänkte att jag inte ska köra ett pass igen tills jag verkligen pallar att ge allt och lite till. I söndags hände det, jag gav 110% och kände att jag kunde ge 100% till utöver det!! Självförtroendet bara höjdes upp i taket och det var en stolt Stephanie som kände seger! Tänk att jag gjorde det, jag kom tillbaka starkare än någonsin! Nu sätter jag nya mål och klarade jag detta så vet jag att det bara är att kämpa på!! 

Det känns väldigt bra med träningen nu. Det känns som att jag kommit över en tröskel och det har lossnat lite. Min kropp har accepterat läget. Nu blir det att köra på fram till jul. Under julledigheten blir det egentligen ingen vila men jag växlar upp nu och kör på helt enkelt! 

Här är en före-bild och kroppsformen just nu. Det blir att ta en bild vid årsskiftet och jämföra! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: