stephaniesliv

Update från NYC!

Kategori:

Heej!

Har det så jävla bra här. Förutom att hotellet lyckades rensa mitt konto men det har löst sig.. Haha :). Jaa nä, men jag älskar det här landet. Människor är så öppna och glada. Så mycket positivare än i Sverige, men det är det väl överallt.. Men känner sig välkommen överallt liksom. Inte som hemma då man blir en börda såfort man vill ha lite hjälp från människor som jobbar inom serviceyrket.

Igår besökte vi ground zero och Wall street, och idag ska vi göra little Italy, China town och Soho (vi bor typ precis här i Tribeca så det är precis runt hörnet!) jaa, what else.. Just det, time square skulle vi hinna med också, samt en show på Broadway. Vill typ aldrig åka hem förutom min hemlängtan till pojkvän såklart.

Hörde förresten att det kommit massa snö i Sverige. Hah! Så jävla skönt att jag slipper 5 dagar av snö iaf, men det kommer ligga kvar till måndag då jag kommer hem. Men men. Idag ska jag förresten gå lös på VS också ;).

Ha det fint!
//lycklig tjej


Kommentarer

  • eRaey- driver tre egna företag vid 25års ålder säger:

    vad tycker du om dagens outfit?

    Du hittar den här: http://eraey.se/2013/august/touch-of-neon.html#comment

    2013-08-19 | 10:29:18
    Bloggadress: http://eraey.se

Kommentera inlägget här: