stephaniesliv

NYC !

Kategori:

Godmorgon!

Sitter som vanligt på bussen.. Haha. Är galet trött idag. Gårdagens intervallflex-pass var inte att leka med. Fattar inte hur ledaren kunde vara så hurtig? Herregud, jag som trodde att jag va rätt vältränad... HAHA! Nä, men jah tror att det är ett pass jag vill fortsätta med, sjukt bra för variation av träningen iaf. Om en månad kanske jag hänger med helt och hållet, alltid kul att se resultat :).

Jag sitter här och har lite fjärilar i magen. Om 2 veckor när jag vaknar så kommer jag befinna mig i New York!! Är så jäääkla taggad och glad över att denna resa blir av. Mitt sällskap är min älskade vän, Stephanie. Min dröm sen något år tillbaka har varit att få resa med denna människa. Man vill liksom göra allt tillsammans. Hon lurade döden och livet är för kort för att inte göra det man värdesätter mest. Ska bli otroligt kul <3. Under de 5 dagar kommer det bli shopping, GOD MAT (nu vet ni varför hårdträningen dragit igång! Haha..) och underbart umgänge med bästa vän. Längtar! :)

Ni får ha en bra dag alla readers! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: