stephaniesliv

Long time no see .

Kategori:

Heeeeeeeeeeeej!!

Shit vad länge sen jag bloggade. Helt sjukt! Har saknat bloggen och tänkt att jag borde skriva. Ignorerar att det va 100 år sen och skriver lite randomsaker som kommer upp för mig just nu.

Just nu sitter jag i kö. Ska hem och träna. Och ja, jag har kommit igång med
träningen riktigt jäkla bra måste jag säga. Är så jävla stolt över mig själv som kämpat trots hög arbetsbelastning och pendlingen. Pendlingen gör att ens fritid blir begränsad, man får liksom vårda den med omsorg så att man orkar med allt. Jag tror att jag hittat en balans, och jag mår så himla bra! Träningen är kul ochjag ser resultat.

Testar just nu friskis utbud i Norrtälje för att hitta bra pass som jag sedan varvar med spinning och egen träning på gymmet.

Vad mer... Har haft apmycket med jobbet på senaste tiden. Jag har rest massor och håller i många trådar samtidigt. Känns extra jobbigt att bo så långt ifrån jobbet just nu. Känns väldigt fel att behöva pendla totalt 3 timmar varje dag... Men just nu finns det inte så mycket att göra, tyvärr. Jag tror att det är bra att jag har träningen att fokusera på. Det gör att jag känner att jag faktiskt har ett liv förutom att äta, sova, åka buss och jobba.

Nä, det blir så mycket att skriva om jag ska ta allt på en gång. Ska försöka ge detta en chans nu o f ö r s ö k a uppdatera mer frekvent. Det är ju min lilla dagbok som kan vara riktigt härlig att ha i framtiden.

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: