stephaniesliv

Just nu .

Kategori:

Heeej!

Hoppas att ni haft en fin helg. Jag har njutit av att inte göra nånting. Eller ok, jag har tränat och tvättat.. Och städat. OCH varit asorolig för att SAS ska gå i konkurs o därmed min flight till New York bli inställd, MEN ANNARS så! Haha :)

Tillbaka i verkligenheten med jobb, jobb och åter igen jobb på schemat. Böir en 9-dagarsvecka för mig. Men sen så! Måste dessutom hinna köpa allt jag ska ha till resan. Gosh alltså, kan inte dygnet få lite fler timmar?!

Så.. Möteshelg denna helg. Inte hinner man vila upp sig heller då det blir ös på friends arena på torsdag med Swedish house mafia heller.. På tisdag kommer jag vara lagom mör.. Får börja packa redan nu känns det som. Dock är det ju empty down loaded up som gäller. Väskorna ska fyllas på resan, så är det bara ;).

Sitter på le buss igen hem till gamla goa Norrtan as usual.. Måste ringa min lilla puff och ha telekonferens om torsdag. Smått stressad är jag kan man säga. Fattar inte hur jag ska orka.. Får typ ha koffien på dropp.

Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: