stephaniesliv

FML - SHM

Kategori:

Tja!

Igår infann vi oss på friends arena för att se SHM. Jävligt bra konsert måste jag säga, men kort! Dock var det ett jävla äventyr att ta sig från arenan hem. 2 timmar tog det pga avspärrningar i halva Solna. Fyfan vad jag hatar Solna, helt dumma i huvudet är de som öppnar arenajäveln när allt annat i Solna inte är klart. Sen att det va jippo på råsunda samma kväll med apor till supporters som skulle springa runt med läktare o grejer gjorde det ju inte bättre. Fyfan alltså.. Haha. Så jävla komiskt. Spelningen va slut vid 23, fan vad bra tänkte jag som skulle upp o jobba idag. Jo, tjena.

Inte nog med det. När jag skulle åka från Stephanie imorse så är jag fett stolt att jag vaknade 8 o va pigg. Jippie tänkte jag, jag kommer till jobbet i tid. Nä.. När jag kom till stationen märkte jag att jag glömde min väska i hennes hall. Bara att åka tillbaka liksom. Fyfaaaan! Haha. Men kul, det hade vi :)

Kommentarer

  • Evah - En av Karlstads största bloggar säger:

    Vad fin du är. :)

    2012-12-06 | 11:49:51
    Bloggadress: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här: