stephaniesliv

Dream .

Kategori:

Äntligen fredag!

Helg för de flesta, men inte för mig. Jag ska som sagt jobba hela helgen lång. Kan väl vara glad över att jag har fått lön :)

Iaf, det jag ville skriva om är drömmar. Det är så sjukt vad verkliga vissa drömmar kan vara. Varför drömmer vi vissa drömmar? Ibland när man vaknar kan man vara världens lyckligaste, och ibland gråter man när man vaknar. Jag brukar dock sällan komma ihåg drömmar i detalj. Men det är oftast "underbara" drömmar som jag minns bäst. Sen om de verkligen är så underbart i verkligheten när man befann sig i drömmer brukar variera :). Jag tycker att det kan vara en härlig stund att fly från alla regler och bara få vara i sin orealistiska dröm.

Jag är på väg hem nu, sitter och tänker på drömmar. Drömmar jag drömt när jag sovit, men också drömmar som jag har i livet.

Hoppas ni får en fin helg! Själv ska jag börja räkna ner till USA. Då blir det fet, lång helg för min del! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: