stephaniesliv

Körkort och andra trevligheter.

Kategori: Allmänt

Hajhaj!!

How you doin?! Jag måste säga att jag suger på det här med blogg nuförtiden. Bara för mig att inse att jag vuxit upp! Näe, men jo.. Kanske? Man vet aldrig! Men jag satt iaf och reflekterade lite över det för nån dag sen, god damn vad vuxen man har blivit. Iaf om man jämför med dedär rebellåren man hade för inte allt så länge sen. Märks det att jag ofta tänker tillbaka på hur saker va? Hehe. Tycker att jag skriver det i nästan varje inlägg. Men lyssna o häpna -de va inte alltid bättre förr!


Men asså för att komma lite till saken dårå gott folk.. Jag har faktiskt gått och tagit körkort!!!! Äntligen :D. Men jag fattar det fortfarande inte, så jag har inte kört något.. Haha. Jag vet....

Så jäävla skönt att ha det gjort. Kan äntligen släppa den stressen. Nästa vecka är jag ledig och jag har kommit fram till att jag verkligen behöver det! Det har varit mycke för mig nu och jag behöver koppla av lite.

Men hörrni, vi hörs! Godnatti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: