stephaniesliv

testing .

Kategori: Allmänt

Godmörrn! 

Jag har dragit på mig en lättare förkylning. Känns inte så mysigt faktiskt, men jag hoppas att det inte blir värre än såhär. Lite lock för öronen, snor, slem och illamående -myysigt. Dock blir det lite vila för jag ska jobba idag. Inte på mitt nya jobb utan på turistbyrån (mitt "gamla" jobb..haha). 

Redan igår kände jag lite hängig så jag bestämde mig för att reka lite på hälsokosten för att köpa nåt magiskt piller proppat med lite nyttigheter nu till den kalla vintern. Med mig fick jag en burk som jag ska testa. Tabletterna är rätt stora men de sägs vara bra, och det ska finnas av allt vi tjejer upp till 45 år behöver. Jag har tidigare testat mivitotal plus, men blir så risig i magen av det efter av att ha använt det några veckor. Idag ska jag nog även proppa i mig en ginsengtablett. Pillerfrulle? Haha.. nja inte riktigt. 


Såhär ser burken ut. 



Och såhär ser le grande tabletti ut. Sjukt men man vänjer sig! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: