stephaniesliv

snor .

Kategori: Allmänt

Ursäkta för rubriken men jag är trött på att må såhär halvdant. Nu känns det iofs som att förkylningen vill komma ut på riktigt eller hur man nu säger.
För övrigt är jag lite irriterad. När folk inte lyssnar på mig och hittar på egna historier och sprider det vidare till andra är inte ok. Men vad ska man förvänta sig, människor är ju inte den smartaste varelsen direkt (även om vi försöker övertala oss de varje dag). Det är ofta som jag önskar att jag vore något fint djur som bara kunde leva i harmoni med naturen, istället för att tillhöra en art som bara förstör mer och mer av våra tillgångar för varje dag.


Nej, över till något annat. Ska in till stan för att hämta min jobbmobil, om den nu har kommit. Förresten, vad fan är det med killar som jobbar i telefonbutiker? HAHA, seriöst väx upp. I telenorbutiken igår hade en säljare där HYBRIS (på riktigt) för att han hade pratat med en "kändis" på telefon. "Kändisen" har varit med i Paradise hotell. När han frågade oss om vi hade sett på det svarade jag att jag bläddrat förbi och kräkts lite i munnen. Men stolt som en tupp var han allt. Och dessutom lägger han till att det är många "Kändisar" som är inne i just den butiken, man ba OCH?! Dessutom hade de inte den telefon jag ville ha i lager så de plockade inte direkt några pluspoäng. Men spelar det egentligen var man går någonstans? Nä, alla verkar vara lika konstiga..haha. Undrar vad man anställer människor på för grunder......

Nu ska jag försöka komma igång.. Dricka en kopp te och titta lite på efter tio.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: