stephaniesliv

rest in peace

Kategori: Allmänt

Det är med dystra fingrar jag knappar på tangentbordet. Min ÄLSKADE canonkamera (g9) har svävat upp till himlen. Igår när jag jag skulle fota kläder för att lägga ut på tradera så glider kameran ner från soffan och dunstar ner i golvet. Först gick den igång när jag satte igång den men det var det enda den orkade med och nu är den sten-d-ö-d. Det var det bästa kamera jag någonsin haft men nu blir det att köpa den nyaste canon i G-serien! Behövde egentligen en ny kamera. Skulle köpt en ny kamera till nästa resa jag skulle göra, men det är ju kul att ha en kamera till dess :/. Men det har jag dock, men inte lika bra och smidig som min fina cannie (döper alla mina prylar, hahaaha.. Min iPhone heter Phonie) 


Jaha, vad annars då? Sitter här och känner att jag borde röra lite på mig. Jag sitter ju bara här hela dagarna men det är ju lite skönt om jag ska vara ärlig.. hihi. Näe, kanske skulle leka lite med pilatesbollen, ta en dusch och försöka göra någonting lite mer kreativt ;) Pyss!



På tal om något annat. Här är jag (längst till vänster) på äventyr i Göteborg för ungefär exakt 2 år sen. HAHAHA. Ja, de va good times alltså.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: