stephaniesliv

on my lips

Kategori: Allmänt

Hej bloggen! Helg och allt och jag känner stor lycka då detta förmodligen blir mitt sista pass på turistbyrån. När jag kom till jobbet idag så var nyckeln borta. Alltså nyckeln för att öppna ute i butiken. Min nyckel som jag hade funkade inte heller, bara på en dörr men då kunde jag inte låsa den. Som tur var som kom chefen så vi kunde lösa det. Inte nog med det, utan vår webbsida krånglade också. Med andra ord känner jag stor lättnad att få slippa allt sånt här småkrångel som ändå blir irriterande i längen. Samtidigt som jag kommer att sakna ett roligt arbete att utföra. Men mest ser jag framemot mina nya äventyr, det ska bli så roligt!!

Här i Norrtälje är det väldigt fint väder. Hoppas att ni läsare njuter av helgen, och förhoppningsvis vädret. När jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt då min förkylning inte vill ge med sig. Men det är skönt det med. Puss!


Bild från weheartit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: