stephaniesliv

Ok bloggen.. Jag behöver skriva av mig en ...

Kategori:

img_3351 (MMS)

Ok bloggen.. Jag behöver skriva av mig en aning. Men jag gar svårt att veta vad jag ska skriva. Jag blir så frustrerad för jag vill bara få ur det nånstans! Det är massa saker som hänt i våras som verkar komma ikapp mig lite nu. Känslor som ångest men jag är också arg. Jag har saker som spelas upp i mitt huvud (speciellt på kvällarna) om o om igen. Jag vill bara börja böla o sen blir jag ist. Bara arg. De är så mycke man velat sagt o gjort nu i efterhand. Saker jag undrar över som jag är rädd att veta sanningen över vilket ger en otrolig ångest. Jag blir också irriterad på mig själv för att jag inte tar tag i saker o pratar om det.. Men de känns så urtjatat (men ändå inte). Jag kanske behöver få alla korten på bordet för att gå vidare nu när jag fätt distans till allt. Något måste hända för jag mår inte bra av alla dessa tankar... Nu måste jag iaf försöks sova. Ska trycka bort varenda jobbiga tanke just nu, för jag är ändå maktlös. Godnatt.

Kommentarer

  • erik säger:

    Nu var det länge sen det blev nån uppdatering, tycker jag är trist!

    2011-11-13 | 17:47:57

Kommentera inlägget här: