stephaniesliv

morning .

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Min dag började halv 9 då jag blev väckt av en glad och nödig hund. Vi tog oss en lång promenad och var tillbaka en timme senare. Min hund är verkligen knäpp. Han är världens mest underbara hund här hemma, men när vi går ut så blir han...hysterisk? Han ska skälla och försvara mig och det är galet frustrerande för man tycker att han är så töntig. Han är ju liksom en chihuahua på 2,7 kg, haha! Men han tror att han är stor som en liten ponny ungefär, och farlig dessutom. Idag lyckades vi dock gå förbi TVÅ hundar utan att han höll på alls, sen en liten bit längre fram kom det en hund som överraskade honom så han började tokskälla...
Idag tänkte jag ha en träningsdag. Lång promenad är redan avklarad, lite senare ska jag leka med min pilatesboll och sen köra lite på crosstrainern. Nu ska jag faktiskt bara ta och slappa framför TVn. Ska även läsa lite i körkortsboken. Idag blir alltså en lugn dag, känns som att jag kan slappna av lite mer nu :)


Sötaste lillkorven ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: