stephaniesliv

frisk?

Kategori: Allmänt

Omg, jag tror att jag är frisk! Ska försöka att ta det lugnt men jag känner mig faktiskt frisk :D. Om man bortser från den lilla hostattacken jag fick vid sju imorse. 

Shit, imorgon börjar jag jobba. Känns helt sjukt för det har gått så fort men jag är samtidigt så glad! Idag måste jag förbereda mig lite. Jag ska också åka till mammi för att hjälpa henne med flytten imorgon. Ska bara vara där på morgonen, så drar jag till jobbet direkt efter. "Drar till jobbet" wohooo! 

Haha, det vart ett glatt inlägg här. Nu ska jag fortsätta titta på Efter tio, de pratar om skilsmässor.. Tycker att det är rätt intressant då jag själv är ett sådant. 



En bild som symboliserar lycka för mig. 2007 på Madeira, ett hopp ner i havet <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: