stephaniesliv

change .

Kategori: Allmänt

Idag har jag känt  mig riktigt låg. Dels för att jag hade mensvärk of the year, men också för att jag känner mig så obekväm med hela min situation med arbete. Jag vill göra skillnad och känna att jag gör något med mitt liv. 

På gymnasiet väntar man bara på att få ta studenten, men tro mig..några år senare så vill man inte sitta och rulla tummarna som att det vore håltimme (för resten av ditt liv). För ungefär en timme sen fick jag ett samtal som gjorde mig väldigt glad! Jag tänker inte skriva mer om det för än jag vet mer säkert. Jag har i alla fall ett möte inbokat nästa vecka och jag känner mig galet glad! :)

Tänkte ta en dusch och sen visa upp ett par snygga och billiga jeans jag köpte igår. Det är så kul när man fyndar något som inte tar hål i plånboken!

Jag i provrummet igår :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: