stephaniesliv

spring

Kategori: Allmänt

Faaaaaaaaan vad underbart det är med vår! Enligt TV4-nyheterna så är det vår nu här i Stockholms län. Jag älskart'! Idag så åkte jag och baby och hälsade på Stephanie i Frösundavik. Vi satt ute i solen med var sin takeawaykopp och pratade. Visst det blåste lite kallt men solens strålar värmde. Kan inte inte sluta säga det -UNDERBART! :D

Imorgon är jag inte på min praktik, utan jag ska till Sollentuna för ett återbesök hos tandis som reglerat mina tänder.. Hoppas att allt ser bra ut och att de inte sliter i mina tänder. Efter rälsen tycker jag att det är obehagligt att gå till tandläkaren. Jag har under min livstid (innan rälsen) dragit ut ungefär 5 tänder(!), men det var ingenting jämfört med när de ska lattja med den där jävla rälsjäveln. Jag är så glad att jag fick ha den för jag älskar mitt leende, men det var ingen rolig period när man hela tiden skulle tid för att spänna och reglera. Det värsta var nog gummisnoddarna, kände mig verkligen som Ugly Betty, haha.

Hoppas ni haft en fil helg :)

Fina tänder :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: