stephaniesliv

Helg! typ..

Kategori: Allmänt

Jaa, nu kan man säga att jag har helg! Sååå skönt. Det är mycket att göra i veckorna, men jag trivs :). Dock kände jag att jag verkligen behöver vila i helgen, och egentligen skulle jag jobba men valde att ge min lördag till någon annan. Kanske inte riktigt så ambitiöst som det kan bli, men det känns bäst så. Jag behöver ladda mina batterier. 

Min vecka började rätt jobbig. Min PMS var aningen försenad och allt kom på en gång. Dessutom får jag världens gravidsymtom av min p-ring vilket inte är så roligt alls. Väldigt jobbigt när man påverkas fysiskt. I tisdags snurrade det riktigt ordentligt och mådde illa som fasen. 

Jaaja, slut med att beklaga mig. Om man räknar bort lite saker så mår jag riktigt jävla bra idag! Jag har massa energi fast jag är trött (det är ett bra tecken). 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: