stephaniesliv

this is summer .

Kategori: Allmänt

Helt underbart att ligga och sola idag! Förtjänar det verkligen med allt jobb som väntar i sommar. Inte många dagar som jag kan ligga såhär och dessutom prickar in med kanonväder :D. Titta vilken snygg glass jag köpte idag. Som på rivieran! Haha. Är inte alls avis på alla som kan dra utomlands när de vill utan att behöva tänka på tid eller pengar. Vissa har det bra, men jag ser det som en chans att faktiskt uppskatta det lilla extra som många av oss "vanliga" får göra. Man ska inte få hybris och tro att saker kommer till en lätt. It's worth fighting for it if it means something. Glöm inte det mina vänner..! ....Just det, glassen var det ja: 


Jag älskar verkligen mjukglass <3




Körde på min gamla bikini från typ 2007, en gammal goding från h&m. Lär dig älska din kropp!

Kommentarer

  • M E R E I säger:

    - fin bikini!

    2011-06-30 | 20:05:41
    Bloggadress: http://dajeroma.blogg.se/
  • Al säger:

    snygg bikini ! Påminner så mkt om Missoni

    2011-07-01 | 13:37:30
    Bloggadress: http://prettified.spotlife.se/
  • Erik säger:

    Wow va snygg. Inte bikinin, men kroppen. ;)

    2011-07-09 | 09:56:37

Kommentera inlägget här: