stephaniesliv

Examensfesten

Kategori: Allmänt

Hej! Lovade ju lite bilder från examensfesten. Vi va på bar 54 och det var två tjejer i klassen som hade fixat en helkväll med massa bus, haha. Allt från att Shan the man (ståupparen) kom och uppträdde till magdansöser och lärare som blev utsatta för pinsamheter. Haha en bra kväll med andra ord, som dock slutade tidigt för min del. Kände att jag bara ville ta det lugnt, alldeles som hände i mitt liv då men som är bättre nu :)




Mina lärare, helt lost...hahaha.

Märkte precis att jag inte hade så många bilder... men jag glömde faktiskt kameran hemma så jag får skylla på det. Första bilden är inte ens min. De andra bilderna är tagna med fånen.

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Det verka som ni har haft en trevlig kväll :) Fina bilder även om det inte var du som har tagit dem :)

    2011-06-23 | 23:38:34
    Bloggadress: http://susannetran.blogg.se/
  • M E R E I säger:

    - Glad midsommar :)!

    2011-06-24 | 02:35:41
    Bloggadress: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: