stephaniesliv

Examen!

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Jag har precis börjat jobba (detta är ett tidsinställt inlägg). Står förmodligen och räknar kassan något jag inte tycker om att göra så mycket men det är mest för att vi har ett stenålderssystem. Haha, känner mig som en gammal ödla när jag står där och räknar. 

Tänkte i varje fall berätta att jag tagit examen! Den 31 maj tog jag min examen från Travel Education centre och det känns galet bra :D. Dagen började på skolan där vi drack bubbel och åt brunch. Vi fick våra betyg och diplom (jag klarade alla kurser och har inga rest!). Sen rörde vi oss (några i klassen) mot parken här i Norrtälje där vi hade köpt med mackor och lite alkohol för att fira vidare. Tillslut vart vi trötta på att vara sofistikerade, så då kom en klasskompis på att vi skulle dra vidare till henne i Täby och grilla. Haha, tillslut lyckades hon övertala alla och några timmar senare satt vi i Täby och grillade, haha. Min examen på TEC toppade inte min student. Studenten är fortfarande den lyckligaste dagen i mitt liv och det kommer bli svårslaget! Vill passa på att gratta alla nyblivna studenter också, jag vet hur underbart det är att känna sig "fri", men vänta bara.. snart undrar ni vad det ska bli av er ;)


Bubbelfrulle




Parkhäng. Jag sitter och ser ut som en turist dock, haha.

Väntar på käket från grillen



Klädde på mig lite för att skydda mig mot myggen, usch! 


Vi hade en trevlig examensfest också, med stand-up och magdansöser. Kan slänga upp bilder från den some other day ;)








Kommentarer


Kommentera inlägget här: