stephaniesliv

Lite trött o skelögd + mensvärk. Fy.. Fatt...

Kategori:

img_7674 (MMS)

Lite trött o skelögd + mensvärk. Fy.. Fattar inte varför lite blod ska göra så ont. Jag undrar dock varför många saker gör ont. Idag har jag velat gråta för att jag varit glad, ledsen, irriterad och allt där emellan. Allt simmar som en sörja i min hjärna o jag vet inte vad jag ska göra med alla tankar. Ibland är det sjukt frustrerande o ibland tänker jag att det inte får ta min energi... Svammel som vanligt men dehär är mitt plank där jag kan skriva vad jag vill.

Kommentarer

  • Sara - JAG LOTTAR UT ETT LÄPPGLANS FRÅN MUS säger:

    Svar:

    Just nu vill jag faktiskt inget hellre än att vara ledig! :P Haha



    Delta gärna i min tävling där du kan vinna ett läppglans från Make Up Store!

    2011-07-22 | 00:02:29
    Bloggadress: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: