stephaniesliv

avatar .

Kategori: Allmänt

Jag brukar önska att jag kunde leva ett annat liv när jag ligger och sover. Ja, som att jag är vaken i en annan kropp någon annanstans och lever ett annat liv fast ändå med mitt medvetande. Skulle inte det vara häftigt? Jag önskar att det vore möjligt. I det livet skulle jag ha oändligt med pengar, kunna ta mig var jag ville snabbt (för man vill ju inte sitta på en flygresa när man bara sover i några timmar)..FATTA! Jag skulle nog resa från ställe till ställe. Bo på fina hotell, äta god mat och uppleva kulturerna. Jag tycker att forskningen och tekniken kan komma ikapp nu va.. Hehe :)

Slutade tidigt från jobbet idag. Imorgon är jag ledig och ska ta tag i tvätten.. kul tisdag med andra ord, men sånt måste göras det med. Ska nog krypa ner i sängen snart. Det är helt mörkt här inne och jag känner mig lite ensam. Godnatt!


På tal om något helt annat..haha. Är så jäkla sugen på sushi. Har rullat sushin på bilden här ovan, coolt va? Jag vet, jag borde typ börja med catering!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: