stephaniesliv

as westlife sang in their song .

Kategori: Allmänt

(Tidsinställt inlägg)Dagens funderingar på jobbet:

Jag tänker ofta på hur allt kommer att vara när man är gammal. Vem är jag då? Vad har jag gjort? Vilka har jag i mitt liv? Vilka har räknat bort ifrån mitt liv?

Det är så svårt att veta.. Men jag tänker ofta på hur jag vill ha det. Hur jag är den där lilla gumman som håller min gubbe i armen Hur jag valt att ha kvar folk i mitt liv som älskar mig ovillkorligt. Allt man gör i nutiden kommer att att ge resultat i framtiden.

Jag är en sån kärleksfull person som vill ha kärlek omkring mig. Jag vill ha det bra och ha kärleken som en drivkraft för livets alla utmaningar. Jag tänker på alla tider och situationer som jag tagit mig igenom helveten för kärlekens skull. Jag vill alltid att det ska vara värt det. Mycket svammel nu, men för att knyta ihop påsen:

Jag drömmer om att bli gammal och bara ha det bra. Ha gjort rätt val (så gott det går) i livet, ha en fin familj mycket, mycket kärlek!

Kommentarer

  • kurdisk muslimsk tjej <3 säger:

    Hejhej ! :D jag följer dig på bloglovin nu:) följ mig med:)kram<3

    jag vet inte vad jag ska säga om ditt inlägg för jag som religiös tror att Gud har bestämt när människor föds vilken datum och tid också när vi ska dö så allt är förutbestämt:) Så det verkar lite konstigt att säga att man ska bli 100 år för ingen människa vet?

    2011-07-12 | 03:05:14
    Bloggadress: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
  • Bitte Kråkbo säger:

    Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna ett jättefint läppstift ifrån MAC



    http://www.lovemercury.se/?p=3742

    2011-07-12 | 15:05:48
    Bloggadress: http://www.lovemercury.se/?p=374
  • Susanne säger:

    Sv: jag älskar och äta jordgubba :)



    Ibland kan också tanken komma upp för mig men det viktigaste är att det ska kännas som du har gjort ett bra val så tro jag att din fina framtiden kommer ser fint ut ;)

    2011-07-12 | 22:38:57
    Bloggadress: http://susannetran.blogg.se/

Kommentera inlägget här: