stephaniesliv

vrooooom

Kategori: Allmänt

När jag va på Konfex och events mässan på kistamässan i torsdags fick jag uppfylla en dröm jag haft väldigt länge. Rätt så rädd men ändå taggad till max fick jag testa att köra en...ja, vad fasen heter det nu igen?! Så spännande var det, att jag glömt bort vad det heter. Hursomhelst, de va så himla kul att köra den :D. Vill ha en egen så jag kan raca runt på, som han i solsidan haha. Svischa runt sådär i nåt villaområde. Näe, men en sån här leksak står på önskelistan iaf. Definitivt på "när-jag-blir-rik-och-kan-köpa-vad-jag-vill-listan" haha. 



Får ni tillfälle att pröva en sån här kan jag lova att man inte vill kliva av den :)




Kommentarer

  • Aline säger:

    oh jag har alltid velat testa!



    Ja men visst är epilator bättre än en rakhyvel :D önska dig deen jiiipee haha

    2011-01-24 | 21:33:23
    Bloggadress: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här: