stephaniesliv

skitsöndag.

Kategori: Allmänt

Godmorgon,

Vaknade upp på fel sida då jag längtat efter att få sova lääänge idag. Men vad händer? Jag blir väckt och kan inte somna om runt halv 9. Åhhh!!!! Blir så jävla less. Det var verkligen INTE skönt att ligga i sängen heller för den är så hård. Blööö!

Måste göra nånting kreativt idag, annars kommer jag bara sitta och tjura häcken av mig..haha. Men tycker verkligen att det är jobbigt att vakna när man inte själv vill. Jag blir så pigg om jag vaknar plötsligt, som att jag blir orolig på nåt sätt o har svårt att slappna av igen. Är verkligen jobbigt, speciellt när man planerat att bara ligga däckad heeela förmiddagen.

På tal om något helt annat. Vill verkligen åka utomlands. Här är en bild på (som ska föreställa) våra tapas vi beställde in i Barcelona. Vi åkte dit i början av december och det var verkligen inte kul att komma tillbaka till Sverige och världens snöstorm. Sen dess har jag längtat bort varje dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: