stephaniesliv

min lilla dag...

Kategori: Allmänt

...som blev en rätt lång dag med tanke på att jag vaknade så tidigt. Resten av dagen har inte varit helt åt helvete iaf. Gick och solade, tog en promenad och såg lite på film. För ett tag sen kom jag hem från promenad nr.2 då det blev en liten trip till ica. Skönt med tanke på den goda pastarätten jag smällde i mig idag. Försöker att hålla mig ifrån kolhydrater (skippar nog dock barnmatsdieten) så mycket som möjligt, men ibland måste man få unna sig lite :) Man är ju bara mänsklig.

Ska ta en dusch och förbereda mig inför imorgon. Tillbaks till praktiken, som faktiskt är väldigt rolig! Jag får projektleda, vilket är en utmaning men otroligt givande. Lär mig mycket om mig själv, vilket är bra för framtiden. Veta vad man går för osv.
Ha en trevlig kväll! Kram


Vinterpromenad. Även fast det är lite kallt och halt så är det väldigt vackert på vissa platser! :)




Internskämt, hahaha jag dör! Jag kallas nämligen för snigel här i hushållet. Hoho.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: