stephaniesliv

like i'm the only girl in the world .

Kategori: Allmänt

Goddag! 

Vaknade mitt i natten av att jag låg med ansiktet rakt ner i kudden och inte kunde andas. Snacka om lätt panik... Fy! Att man sen är helt yrvaken och inte fattar nånting gör ju inte saken bättre. Jag som trott att jag ligger helt still när jag sover. När jag vaknade imorse så tror jag att jag snarkade..? Något står inte rätt till, för jag har aldrig snarkat eller lekt karatekid när jag sover.

Skulle hälsat på Stephanie idag, men har haft sån jobbig huvudvärk de senaste dagarna. Fattar inte vad det är. Trycker liksom inne i huvudet, känner mig dessutom trött som en djur. Massören på jobbet sa att det kan vara spänningshuvudvärk, men jag börjar fundera på om det här är fullmånens fel. Brukar bli rätt knäpp när det är full -eller nymåne. Bestämde mig för att stanna hemma i Norrtälje och ta det lugnt idag, det behövs.

Baby är i skolan och jag är lite rastlös. Har haft en fullspäckad vecka och är trött men kan inte sitta still. I brist på annat uppdaterar jag bloggen. Kanske borde vara rastlös oftare..? Ska nog gå till ica och köpa semlor och en ljudsladd, den här har börjat glappa sönder mitt tålamod. 

Later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: