stephaniesliv

it's been a long day .

Kategori: Allmänt

Hall-å!

Förutom att dregla på skorna här nedan (mumma!) så har jag jobbat för fullt på praktiken. Känner att det inte är som praktik utan mer mitt jobb. Men jag får ju inte betalt, det är nog det enda som gör att det inte helt o hållet känns som mitt riktiga jobb tror jag. Trivs som firren i havet! Idag arbetade jag fram en tidsplan och en ny presentation till ett möte jag ska hålla på måndag. Höll mitt första möte förra tisdags och det var lite pirrigt i början, men kände mig så säker på dagordningen så det gick väldigt bra :). Det har varit rätt lugnt hittills men snart börjar det riktiga arbetet och jag tror att det kommer bli rätt mycket. Är verkligen taggad! Älskar när jag jobbar med något som driver mig, jag känner verkligen hur jag utvecklas. Så himla häftigt. 

Var på ett möte till sent ikväll i Rimbo. För anteckningar och tar registreringen. Själva mötet i sig var väldigt intressant. En av många möten som jag varit med på som är liten liten "turné" skulle man kunna kalla det för, där det diskuteras om ett eventuellt bildande av ett destinationsbolag i Roslagen. Själv är jag så jäkla på den idén, för jag tror att det kan bli riktigt bra. Det är en sak som jag saknar här, och det är unga entreprenörer, VAR ÄR NI?!

Nej, nu ska jag ta en dusch och krypa ner i sängen.. är riktigt trött. Som tur är har jag sovmorgon imorgon. Kram



En halvtaskig bild från Barcelona. Även fast jag är nöjd med livet just nu längtar jag bort varje dag... Hehe, man är så otacksam
. Men jag saknar verkligen värmen och framförallt att kunna koppla av och inte bry sig. Äta god hotellfrukost, upptäcka en ny stad och bara n-j-u-t-a.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: