stephaniesliv

Det här med att sova..

Kategori: Allmänt

GOD morgon.

Är på så pissigt humör som jag alltid är när jag inte får sova ordentligt. Inte nog med det, vi har en granne här som hostar konstant dygnet runt. Har lust att knacka på och säga att hon faktiskt bor ungefär 150 meter från sjukhuset. Det finns något så smart som heter hostmedicin, kärring! ÅÅH FAAAAAN, ursäkta men förihelvete! Visst hon kanske har nån hemsk sjukdom men snart får hon fan hosta i en kudde eller nåt för de är så jävla lyhört här så tillslut blir man g-a-l-e-n!


Haha, så nu har jag avreagerat mig liiite iaf. Ska som sagt till jobbet ett par timmar, sen ska jag förbi skolan och fixa lite saker. Solen skiner idag, så jag hoppas på att bli på lite bättre humör snart. Gjorde mig en smoothie nyss som smakade helt okej, så det går väl åt rätt håll..hehe.


Nyvaken och tvär, hahaha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: