stephaniesliv

Birthday

Kategori: Allmänt

Igår hade jag världens bästa dag. Vaknade upp på strålande humör, gick in på min facebook (som jag alltid gör när jag vaknar för att bli pigg och inte somna om), och möttes av fina gratulationer. Sen gick jag upp och gjorde frukost, klädde på mig åt, gick ner till stan och hämtade ut ett paket. Sen satte jag igång och bakade kärleksmumsar.

Precis när dem blev klara gick jag och mötte mamma vid bussen. De va så kul att träffa henne, det har nästan gått en månad sen vi sågs. Usch, tiden går så snabbt. Nelson var också med och han stannar till imorgon :D Så mysigt att ha honom här! 

När dagen började ta slut igår så bokade jag och baby en resa. I juni far vi iväg igen! Ska bli så kul, ÄNTLIGEN har vi bokat. Känns jättebra :). 

Just nu sitter jag och velar över om jag ska beställa hem lite nya hårprodukter eller inte. Haha, ibland är de inte lätt. Vill så gärna ha en ny plattång också, ooops.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: