stephaniesliv

vila lite.

Kategori: Allmänt

Hej!

Sitter i soffan (haha, gör jag något annat än att sitta i den här soffan?) och glider runt på internet. Jobbade på förmiddagen, och ska iväg på ett möte ikväll. Här emellan ska jag städa upp den lilla svinstia det blivit här... Ibland orkar man bara inte hålla allt iordning, men tillslut får jag nog och måste ha lite mer ordning för att inte bli irriterad när jag inte ser var jag lägger allt. Det försvinner ju under högar med papper osv. 

Ska ta och betala lite räkningar också. Sånt där som gör att jag känner mig organiserad. Det är så lätt att jag blir stressad undermedvetet för att jag vet att jag har massa småsaker att göra. Tycker att det är den värsta slags stressen, att veta att man måste göra massa saker som man går och skjuter upp för att man inte "orkar" ta tag i det med en gång.

Kommentarer

  • LIENE säger:

    sv: det är oaf ett av det godaste som finns:D beror på vad man är sugen på. är man sugen på salt så är ju chips definitivt det godaste!

    2011-02-03 | 13:46:04
    Bloggadress: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: