stephaniesliv

sea

Kategori: Allmänt

Hallå. 

Söndagar är ju alltid trevliga. Sådär lagom så att man fått nys om hur underbart det är med helg och tycker att det är lite "kefft" att måndag kommer krypandes. Nåja. Jag har haft en bra söndag iaf! :D. Träffade min fina vän Stephanie som jag saknat så mycket <3. Vi har bestämt oss för att besöka något spa. Det gäller bara att hitta något bra som passar. Ska bli mysigt! 

Igår korsade vi havet.. Ålands hav om man ska vara petig. Det var verkligen en vacker syn när man tittade ut genom fönstret må jag säga:



Ja, ni ser ju själva. Vackert. Funderar på att ställa mig och glo i duschen istället. Kan verkligen inte sitta framför datorn länge längre.. När jag var 15 år trodde jag att jag skulle dö med datorn i knät för jag hade sån seperationsångest. Haha. Jag kunde sitta i timmar och bara glo. Hela ens liv var liksom online. Men nu är jag så trött på det så att jag kräks lite i munnen. Blir irriterad på mig själv när jag bara sitter och glor på skärmen. Tur att jag har en snygg dator iaf, höhö. Enda sen jag övergick från PC till Mac så har mitt datoranvändande minskat. Det är konstigt, med tanke på att en mac funkar så jävla mycke bättre än en PC.. Men men. Man växer väl upp nångång antar jag. 

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: