stephaniesliv

hair 2.0

Kategori: Allmänt

Hallå bloggen!

Ibland orkar man bara inte bry sig om den här bloggen alltså. Men det är väl så ibland... Tar inga bilder eller nånting så det är svårt att få inspiration till att blogga. 

Jag kan i alla fall berätta att jag klippt mitt älskade hår. Tycker att det var skönt att få bort allt det slitna. Min frisör är riktigt duktig och jag har aldrig kunnat lita på en frisör så som jag litar på Linn. Tycker att det är riktigt roligt att klippa mig nu (även fast jag försöker att spara ut det, haha). Om jag har några läsare i Norrtälje kan jag tipsa om att gå till Linn på Kikide :). Som sagt, hon lyssnar på hur man vill ha det och hetsar en inte att göra något man inte är helt 100% säker på om man verkligen vill göra. Jag har velat väldigt länge om jag ska klippa håret rejält mycket. Typ page.. men eftersom jag inte varit helt 100 så har hon sagt att jag ska fundera lite så jag är helt säker. Det tycker jag är bra.. Har ett hemskt minne från när jag va lite sugen på att klippa en rejäl lugg.. Fyfan vad fult det blev. Och vilken smart frisör som helst skulle sett att jag verkligen inte skulle passa i det, men ändå klippte hon och tog i lite extra.. Frisören visste även att jag va lite osäker och vädjade mig inte att fundera över saken heller. Usch, vilken ångest det var i flera månader när den där tjockluggen skulle växa ut. Har bilder på den men alla mina gamla bilder är fast i min externa hårddisk. Lång historia...

Kanske fotar min kalufs någon dag. Ser likadant ut fast det är lite kortare. Så fräscht! :) Hoppas att allt är bra med er.

Kommentarer

  • LIENE säger:

    sv: Det är jobbigt det där. Hmm, jag vet inte hur jag påverkas när det är nymåne. Kanske gör jag det, har inte tänkt efter.

    2011-02-19 | 08:44:45
    Bloggadress: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: