stephaniesliv

Workworkwork

Kategori: Allmänt

Hajhaj!

Har varit ledig idag, vilket varit skönskönt deluxe kan jag säga! Hade en dålig natt med sömn, så det kändes bra att kunna sova några timmar extra. Dock har jag varit ledig för att jobba hela helgen. Projektet kommer att ha både referensgruppsmöte och styrgruppsmöte! Kommer bli skoj, men mina nerver håller på att balla ur för att jag är så nervös. Är en sån människa som inte kan släppa saker utan går o oroar mig tills det är över. Antar att det hör till mina svaga sida.

Kommer iaf bo på hotell i Stockholm hela helgen, vilket känns kalas! Ikväll efter välkomstminglet kommer jag skutta upp på rummet med en chipspåse och se dem göra upp i idol! :) Vem ska vinna?? Tycker helt klart att Robins röst är värd äran!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: