stephaniesliv

She broke your throne and she cut your hair

Kategori: Allmänt

Alive. 


Jag lever. Jag har bara inte bloggat. Och varför? Mja, jag har faktiskt haft massa annat för mig. Ibland har jag loggat in och velat skriva, men inget har liksom kommit fram. 

Sen vi sågs sist så har jag klippt mig -jättekort, jobbat, mått bra, mått piss, vart likgiltig till hur jag mått, övningskört, fått panikångestattacker och lite till. Hur kan man summera typ två månaders frånvaro? Ja, jag tänkte väl det. 

Jag har inte importerat en en endaste bild på mig själv sen jag klippte mig. Först älskade jag det, men nu trivs jag verkligen inte alls.. Jag förstod inte vad jag hade för än det försvann så att säga! Ska försöka lägga in en bild här snart, men inte idag. 

Ibland har jag verkligen saknat bloggen, för det har hänt så mycke dehär 2 månaderna som jag velat dokumentera, men det har inte bivit så :(. Får försöka leva på hoppet om att minnet inte sviker mer än vad det redan gör.

Hoppas att ni har haft det bra, vi hörs snart igen (hoppas jag). 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: