stephaniesliv

oh snap!

Kategori: Allmänt

Snart jul, helt sjukt egentligen! Fattar inte hur tiden kunde ha gått så fort, men nu är den här snart iaf, julen. Jag är faktiskt redan julledig. Dock vet jag inte hur mycket ledighet det blir med tanke på att vi ska flytta! Lägenheten (eller ska jag säga våningen!) är helt fantastiskt! 127 kvm, walk in, nyrenoverad.. Ja vad mer ska jag säga, vi blev helt kära i den och valde att ta den! :D. 

Vad mer kan jag säga? Jag va på Tiësto i helgen vilket var trevligt. Riktigt fett faktiskt! Hade köpt min biljett i andrahand och va lite orolig över om den skulle vara äkta. Va kalas när vi kom fram till Globen men jag kom in iaf! Haha. Hade bestämt mig för att jag skulle va relativt nykter när jag kom fram, men de gick sådär...haha, kul var det iaf! :). Här kommer lite bilder från den kvällen:






Jag och min kusin ♥



Gillar faktiskt mitt hår nu...Det växer ;).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: