stephaniesliv

HAIR

Kategori: Allmänt

Hej bloggibloggen! 


Sitter här helt utslagen, trött och uppe i varv. Konstig känsla att vara helt slut men inte kunna slappna av. Skyller på fullmånen, nån mer som blir knäpp av månen? Ska bli intressant att se hur det går att somna inatt då jag har otroligt svårt att somna dagarna innan och medan det är fullmåne. Skumt fenomen egentligen. 

Hursom, har lovat bilder på mitt nya hår. Saknar mitt långa svall mer och mer, men det är tur att det växer! Jag hade så gärna velat ha mitt långa, fina svall till nästa helg då jag ska på tiesto! Hade velat ha det i en stram hög tofs! Åh...Men jag kommer att lära mig av det här och ALDRIG mer klippa mig såhär kort. Kommer att bli Rapunzel herself nu ;) Vad tycker ni?












Och sen tittan man på alla förebilder och frågar sig själv WHYYYY?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: